"Libra Personeelsdiensten verzorgt bij Tijd Beursmedia het volledige pakket personeelszaken en loonadministratie. "
Danny Bresseleers TBM Amsterdam
Wie de concurrentie wil verslaan, moet weten wat de klant beweegt.
Daarom leer je in deze training structuur te brengen in het verkoopgesprek en komen gesprekstechnieken aan bod waarmee je bezwaren en weerstanden kunt overwinnen.
De volgende onderwerpen komen aan de orde
• Wie zit er aan de andere kant van de tafel? Wat wil de klant?
• Hoe overtuig je de klant en hoe ga je om met weerstanden en bezwaren?
• Hoe en wanneer kom je tot resultaat?
• Hoe behoud je de klantrelatie en hoe win je nieuwe klanten?
Intake
Na inschrijving organiseert de trainer een korte intake met zowel de cursist als zijn/haar leidinggevende (dit garandeert een passende training voor elke deelnemer)
3 daagse training, waar en wanneer
10,11 & 12 december 2008. Van 13.00u tot 21.00u in Hotel Hoogeveen
Investering:
€ 1.750,00 (excl. BTW) per deelnemer
Sluit na deze training, met de juiste argumenten, meer orders af!